پارک آبی باتومی | تجربه تفریحات هیجانی آبی در نزدیک ساحل

تجربه چند ساعت هیجان انگیز در پارک آبی باتومی (معرفی کامل)

سحر علیزاده 22 خرداد 1403 0 comment
پارک آبی باتومی

پارک آبی باتومی یکی از جذاب ترین پارک های آبی باتومی است که فرصت انجام تفریحات آبی متنوعی را برای گردشگران فراهم کرده است. این پارک دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودک و چندین سرسره است. این پارک فقط در تابستان فعالیت می کند و مخصوص گردشگرانی است که در این فصل به باتومی می روند. بیایید بیشتر با این پارک آشنا شویم:

موقعیت پارک آبی باتومی

پارک آبی باتومی یکی از بهترین و مفرح ترین جاهای گردشگری گرجستان است که امکان انجام تفریحات زیادی را در کنار سواحل گرجستان به وجود آورده است. این پارک در 3 کیلومتری باتومی قرار دارد.

تاریخچه پارک آبی باتومی

پارک آبی باتومی در سال 2013 در یک مراسم با شکوه مورد رونمایی قرار گرفت. با اینکه مدت زمان زیادی از افتتاح آن نمی گذرد، اما توانسته با سرعت زیادی به یکی از بهترین و اصلی ترین جاذبه های گردشگری باتومی تبدیل شود. این پارک با ظرفیت 1000 نفر سالانه میزبان گردشگران زیادی است. این مجموعه تفریحی امکانات مورد نیاز برای تفریح کودکان و بزرگسالان را فراهم کرده است و به همین دلیل به عنوان مکانی برای تفریح خانوادگی محسوب می شود.

امکانات پارک آبی باتومی

پارک آبی باتومی امکانات تفریحی زیادی دارد و تنوع بازی ها و سر گرمی هایش سبب شده که بتواند رضایت افراد زیادی را جلب کند. این پارک یک مجموعه تفریحی کامل است که بخش های مختلفی مانند استخر، سرسره، رستوران، کافی شاپ، سونا و جکوزی دارد. در طراحی این پارک تمام استانداردهای ایمنی رعایت شده تا برای گردشگران مشکلی به وجود نیاید. با توجه به این نکته می توانید از تمامی امکانات این پارک استفاده کنید و خاطراتی خوش را برای خود و خانوادتان بسازید.

استخر پارک آبی باتومی

پارک آبی باتومی دارای 2 استخر مناسب کودکان و 2 استخر مناسب بزرگسالان است. هر یک از این استخر ها دارای ابعاد مخصوص خود است و با شکل خاصی طراحی شده است. در کنار استخر می توانید انواع نوشیدنی، دسر و غذاها را سرو کنید. در کنار استخر کودکان غریق نجات کودکان مراقبت کافی را از کودکان دارد و امنیت کودکان را تضمین می کنند. هر یک از این 4 استخر مناسب انجام کاری خاص است. در یکی از استخر ها امکان گوش کردن به موسیقی و شنا و در یکی دیگر امکان آفتاب گرفتن فراهم است.

پارک آبی باتومی

بخش گیاه شناسی پارک آبی

در پارک آبی ، بخش بزرگی مربوط به گیاه شناسی پارک است.

بخش ورزشی پارک آبی

آکوا پارک باتومی دارای بخش ویژه ای برای ورزش بدنسازی است. در این پارک امکان انجام تمرینات ورزشی بدنسازی وجود دارد و می توانید پس از ورزش به سونا رفته و از خدمات اسپا استفاده کنید.

سرسره های آبی باتومی

در پارک آبی باتومی وسایل زیادی برای بازی های آبی برای تمام سنین وجود دارد. در میان انواع بازی های آبی این پارک، سرسره های بلند توجه را به سوی خود جلب می کند. این سرسره ها به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • سرسره u شکل: این سرسره با تیوب انجام می شود و به صورت دو یا تک نفره قابل انجام است. شدت هیجان هنگام استفاده از این سرسره بسیار بالاست.
  • سرسره روباز: ارتفاع این سرسره 20 متر است و شیب ملایمی دارد و بدون تیوب استفاده می شود. انتهای این سرسره منتهی به استخر است.
  • سرسره سربسته: این سرسره شیب تندتری دارد و سربسته است.

رودخانه و استخر مصنوعی

یکی از شگفت انگیز ترین بخش های آکوا پارک، رودخانه مصنوعی و مواج است. این رودخانه به یک استخر منتهی می شود که در آن به وسیله پمپ موج ایجاد می شود و هیجان آب بازی را افزایش می دهد. یکی از تفریحات مهیج این رودخانه رفتینگ است که به صورت جمعی اجرا می شود. در این پارک به صورت هفتگی برنامه های سرگرم کننده انجام می شود. انواع رستوران و کافی شاپ برای سرو غذا و نوشیدنی وجود دارند. پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان برخی دیگر از امکانات مهم این پارک محسوب می شود.

پارک آبی باتومی

قیمت بلیط پارک آکوا باتومی

ورودی پارک آبی رایگان نیست و تا لحظه نگارش این مطلب (22 خرداد 1403) به صورت نفری 40 لاری است و برای کودکان زیر 6 سال رایگان است. ساعت کاری این پارک از ساعت 10 تا 20 شب است. این هزینه صرفا هزینه ورودی است و برای استفاده از سایر خدمات مانند غذا، نوشیدنی، کمد، حوله و … نیاز است هزینه مجزا پرداخت شود.

جاذبه های گردشگری نزدیک به پارک ابی باتومی

گردشگرانی که به پارک آبی می روند می توانند از جاذبه های نزدیک این پارک هم بازدید کنند. از جاذبه های گردشگری نزدیک به این پارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دلفیناریوم باتومی
  • باغ بامبو
  • فواره باتومی
  • مجسمه علی و نینو (مجسمه عشق)
  • مرکز خرید باتومی
  • اسکله متروکه

بهترین سواحل باتومی

با اینکه پارک آبی در نزدیکی ساحل قرار دارد، اما شاید برای شما هم جالب باشد که از سایر سواحل نیز بازدید کنید و تفریحاتی که در ساحل انجام می شود را امتحان کنید. متداول ترین تفریحاتی که در بهترین سواحل باتومی انجام می شود، موج سواری، شنا، قایق سواری، تور رفتینگ، اسکوتر آبی، پاراشوت و غواصی است.

بهترین هتل های باتومی نزدیک پارک آبی

در باتومی هتل های زیادی وجود دارد و اغلب این هتل ها در نزدیکی ساحل قرار دارند که شامل هتل های 5 ستاره و 4 ستاره است که خدمات کاملی ارائه می دهند و موقعیت دسترسی خوبی دارند. برای آشنایی بیشتر با هتل های باتومی می توانید مقاله بهترین هتل های باتومی را مطالعه کنید.

سفر به باتومی و گشت و گذار در بهترین سواحل و انجام تفریحات آبی در تابستان هیجانی وصف نشدنی دارد. آکواپارک یکی از مجموعه های تفریحی مشهور است که با داشتن بخش های مختلف امکان انجام اغلب تفریحات آبی را فراهم کرده است. در این مقاله از مای سفر سعی کردیم به صورت کامل این پارک را مورد بررسی قرار بدهیم.

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.