بهترین هتل های اسپارتا، این شهر حیرت انگیز در سه سطح لوکس، متوسط و ارزان! - Mysafar Mag

بهترین هتل های اسپارتا، این شهر حیرت انگیز در سه سطح لوکس، متوسط و ارزان!

mysafar 17 شهریور 1403 0 comment
تصویری از شهر اسپارتا

حتماً شما هم دوست دارید وقتی قدم در فرودگاه اسپارتا می گذارید و وارد این شهر افسانه ای می شوید، خیالتان راحت باشد که در هتل مورد علاقه تان، اتاقی دلخواه برایتان رزرو شده است. هتل، بخش مهمی از سفر است و هر مسافری دوست دارد در اقامتگاه باب سلیقه اش جای بگیرد. اما اگر هنوز هتل مورد علاقه تان را برای سفر به اسپارتا نیافته اید یا در انتخابتان تردید دارید، اصلاً نگران نباشید! در این مقاله از مای سفر، با بهترین هتل های اسپارتا آشنا خواهید شد و می توانید با آگاهی و شناخت کامل، بهترین انتخاب را داشته باشید.  اگر درباره اسپارتا بدانید؛ آگاهید که از جذاب ترین شهرهای توریستی ترکیه است و طبیعتی نفسگیر دارد و از این رو، گردشگران بسیاری را نیز به قلب خود جذب می کند و به دنبال آن باید هتل های متنوعی برای انبوه میهمانان خود داشته باشد! برای اطلاعات کامل در مورد این شهر  و تاریخ و طبیعتش، می توانید راهنمای سفر به اسپارتا را در مجله گردشگری مای سفر مطالعه کنید.

هتل های لوکس اسپارتا

در قدم اول، به سراغ لوکس ترین هتل های اسپارتا  که از بهترین هتل های اسپارتا به شمار می آید می رویم. تنوع هتل های لوکس و گرانقیمت در شهر شگفت انگیز بسیار زیاد است و البته امکانات و هزینه رزرو آن ها نیز متفاوت است. بسیاری از بهترین هتل های اسپارتا در نزدیکی جاهای دیدنی اسپارتا قرار دارند و شما می توانید خیلی سریع، به آن ها دسترسی داشته باشید. در ادامه، از بهترین هتل های لوکس اسپارتا برای تان گفته ایم.

هتل هیلتون گاردن این اسپارتا (Hilton Garden Inn Isparta)

تصویر هتل هیلتون اسپارتا

در شمال شرقی اسپارتا، هتل لوکس و شگفت انگیزی به نام هتل هیلتون گاردن اسپارتا (Hilton Garden Inn Isparta) قرار گرفته است که از بهترین هتل های اسپارتا به شمار می آید  و امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده است و دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های گردشگری اسپارتا نیز دارد. این اقامتگاه دیدنی و بی نظیر، فقط 18 کیلومتر تا فرودگاه اسپارتا فاصله دارد و بیست دقیقه ای می توانید به هتل برسید. از امکانات این هتل لوکس می توان به بوفه صبحانه، رستورانی با غذاهای بین المللی، اینترنت رایگان، اتاق جلسه، پارکینگ رایگان، بار، اتاق خانواده و باشگاه اشاره کرد. همچنین این هتل امکاناتی را نیز برای معلولان و افراد کم توان فراهم آورده است تا آنان نیز بتوانند با خیال راحت و بدون محدودیت، از سفر خود به این تکه بهشت دیدنی لذت ببرند.

فاصله هتل هلیتون گاردن با دیدنی های اسپارتا: مرکز شهر (3 کلیومتر)، باغ های اسطوخودوس روستای کویوجاک (10 کیلومتر)، پیست اسکی کوه داوراز (22 کیلومتر)، دریاچه اغیردیر (25 کیلومتر)

ساعت تحویل: 14:00

ساعت تخلیه: 14:00

هزینه اقامت در هتل هیلتون گاردن از شبی 88 دلار شروع می شود، اما یادتان باشد که این قیمت متغیر است و در ایام مختلف سال تغییر می کند. بنابراین بهتر است هزینه رزرو را بررسی کنید.

هتل باریدا اسپارتا (Barida Hotels Isparta)

هتل باریدا یکی دیگر از بهترین هتل های اسپارتا است که مطمئن باشید اقامتی خاطره انگیز را در آن تجربه خواهید کرد! این هتل زیبا فقط 11 دقیقه تا فرودگاه اسپارتا فاصله دارد و دسترسی اش به جاهای دیدنی های اسپارتا نیز بسیار خوب است. این هتل بزرگ، 142 اتاق با امکانات عالی دارد. از امکانات کلی این هتل لوکس می توان به 2 رستوران، کافه، پارکینگ رایگان، خشک‌ شویی، اینترنت رایگان، باشگاه،  استخر، استخر کودکان، سونا و اتاق کنفرانس اشاره کرد. همچنین هتل باریدا اسپارتا، حمام ترکی نیز دارد و اگر دوست دارید این نوع حمام را نیز تجربه کنید، گزینه مناسبی برایتان است. در رستوران های این هتل، انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی سرو می شود و علاوه بر آن، چشم انداز این رستوران ها رو به شهر رنگارنگ اسپارتا است و اگر کنار پنجره های آن بایستید، کل شهر و زیبایی هایش را از زیر چتر نگاهتان خواهید گذراند.

فاصله هتل باریدا با دیدنی های اسپارتا: مرکز شهر (2.05 کیلومتر)،  ایاس پارک (3 دقیقه پیاده)، سینما پرستیژ (14 دقیقه پیاده)

هزینه اقامت در هتل بارید از 92 دلار شروع می شود. البته در مورد این هتل نیز باید بگوییم که قیمت ها متغیر است و زمانی که تصمیم به رزرو هتل در اسپارتا دارید، باید هزینه ها را مجددا بررسی کنید تا قیمت به روز را ببینید.

هتل رامادا بای ویندهام اسپارتا (Ramada by Wyndham Isparta)

تصویری از اقلام بهداشتی در هتل رامادا اسپارتا

هتل رامادا بای ویندهام اسپارتا از هتل های لوکس  است و در رده بهترین هتل های اسپارتا قرار می گیرد. این هتل در خیابان سلیمان دمیریل قرار دارد و فاصلۀ آن تا فرودگاه، 35 کیلومتر است. این هتل خوش منظر، نظرگاهی به سوی کوه های باشکوه و پرغرور اسپارتا دارد و بهترین رستوران ها و مغازه های محلی نیز در اطرافش تن به زمین فرش کرده اند.

از امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، سالن بدنسازی، سالن رقص، امکانات خاص برای معلولان و اشخاص کم توان، رستوران و سالن غذاخوری مخصوص زوج ها اشاره کرد. همچنین بسیاری از کارکنان این هتل به چند زبان مسلط هستند. از این رو، مشکلی برای برقراری ارتباط نخواهید داشت.

ساعت تحویل: 14:00 و 5:30

ساعت تخلیه: 12:00

فاصله هتل رامادا بای ویندهام اسپارتا با دیدنی های اسپارتا: ایاس پارک (0.9 کیلومتر)، موزه اسپارتا (1.2 کیلومتر)، پارک آیازما (4.9 کیلومتر)، پیست اسکی داوراز (30.9 کیلومتر)، دریاچه اغیردیر (31.6 کیلومتر)

هزینه اقامت در این هتل از 93 دلار شروع می شود. البته این نرخ نیز متغیر است و برای آگاهی از هزینه دقیق رزرو این هتل در اسپارتا، باید در زمان سفرتان، بررسی های لازم را انجام دهید.

هتل های متوسط اسپارتا

اکنون می رسیم به هتل های متوسط اسپارتا که جزو بهترین هتل های اسپارتا به شمار می آیند! در شهر گل های رز، هتل های رده متوسط بسیاری وجود دارند که کیفیت بسیاری از آن ها کم از کیفیت هتل های لوکس این شهر ندارد. در ادامه، از بهترین هتل های متوسط اسپارتا برایتان گفته ایم.

هتل دوین اسپارتا (Devin Hotel Isparta)

تصویر هتل دوین اسپارتا

هتل دوین اسپارتا از بهترین هتل های اسپارتا است که در ردۀ متوسط قرار دارد و فاصلۀ آن تا فرودگاه فقط 33.2 کیلومتر است. از امکانات هتل دوین اسپارتا می توان به صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق بازی کودکان، اینترنت رایگان و خشک ‌شویی اشاره کرد. همچنین در این هتل، یک رستوران نیز برای پذیرایی از میهمانان وجود دارد.

ساعت تحویل: 14:00

ساعت تخلیه: 12:00

فاصله هتل دوین اسپارتا با دیدنی های اسپارتا: موزه اسپارتا (1 کیلومتر)، ایاس پارک (1.4 کیلومتر)، موزه بوردور (19.8 کیلومتر)، پیست اسکی داوراز (30.6 کیلومتر) و دریاچه اغیردیر (31.8 کیلومتر)

حداقل هزینه اقامت در این هتل 44 دلار است، اما بهتر است پیش از رزرو هتل، از قیمت آن مطمئن شوید، چرا که این قیمت ها متغیر است و در فصل های مختلف سال تغییر می کند.

هتل گلدن اپل اسپارتا (Golden Apple Hotel)

یکی دیگر از بهترین هتل های اسپارتا که قیمت مناسبی دارد، هتل گلدن اپل است که می توانید اقامتی به یادماندنی را در آن تجربه کنید. این هتل، 50 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. دسترسی این هتل به دیدنی های اسپارتا عالی است، چرا که دقیقاً در مرکز این شهر تاریخی خودنمایی می کند و قد برافراشته است. در این هتل به امکاناتی مانند اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان دسترسی دارید. همچنین اگر هوس اسکی به سرتان زد، می توانید تجهیزاتش را از این هتل کرایه کنید.

ساعت تحویل: 12:00

ساعت تخلیه: 8:00 و 10:30

فاصله هتل گلدن اپل با دیدنی های اسپارتا: قلعه اغیردیر (100 متر) و دریاچه اغیردیر که در همان حوالی هتل قرار دارد.

قیمت اتاق های این هتل از 41 دلار شروع می شود، اما این هزینه ها متغیر است و در فصل های مختلف سال، بسته به شلوغی و خلوتی، تغییر می کند. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم قیمت به روز شده را بررسی کنید تا در صورت ارائه تخفیف نیز بتوانید از آن بهره ببرید.

هتل ایاس پارک اسپارتا (Iyaspark Hotel)

تصویر هتل ایاس پارک اسپارتا

هتل ایاس پارک از مشهورترین و بهترین هتل های اسپارتا در این رده است که در میان مسافران نیز بسیار محبوب است. در این هتل، امکاناتی مثل پارکینگ و وای فای رایگان و رستوران برای مسافران وجود دارد. این هتل کوچک برای مسافرت های خانوادگی بسیار پیشنهاد می شود.

ساعت تحویل: 14:00

ساعت تخلیه: 12:00

هزینه اقامت در این هتل از 37 دلار شروع می شود. اما همان طور که می دانید، هزینۀ هتل ها در همۀ روزهای سال یکسان نیست و گاهی تخفیف هایی هم دارند. از این رو، بهتر است همواره این قیمت ها را بررسی کنید.

هتل های ارزان اسپارتا

اگر برای سفری اقتصادی به اسپارتا برنامه ریزی کرده اید، یکی از راه های کاهش هزینه های سفر، انتخاب یک هتل ارزان است. هتل های ارزان اسپارتا هم می توانند از بهترین هتل های اسپارتا باشند؛ اما با امکانات کمتر! در عوض، امکان صرفه جویی را برایتان مقدور می سازند و باعث می شوند که به دلیل هزینه های هنگفت اقامتگاه، قید گشت و گذار در این طبیعت جادویی را نزنید! در ادامه، از بهترین هتل های ارزان اسپارتا برایتان گفته ایم.

هتل رزا تراپی اسپارتا (Rosa Therapy Hotel)

تصویر هتل رزا تراپی اسپارتا

یکی از بهترین هتل های اسپارتا که در ردۀ هتل های ارزان اسپارتا قرار می گیرد؛ هتل رزا تراپی است. هنگام اقامت در این مکان می توانید از وای فای رایگان هتل و پارکینگ رایگان آن نیز استفاده کنید. در ضمن، هتل رزا تراپی در 32 کیلومتری فرودگاه قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی به دیدنی های این شهر حیرت انگیز دارد.

ساعت تحویل: 14:00  و 23:30

ساعت تخلیه: 12:30

فاصله هتل رزا تراپی با دیدنی های اسپارتا: موزه اسپارتا (2.1 کیلومتر)، ایاس پارک (0.8 کیلومتر)، موزه بوردور (20.2 کیلومتر)، دریاچه اغیردیر (31.7 کیلومتر)، ساحل آلتینکوم (34.6 کیلومتر)

هزینه اقامت در این هتل زیبا از 29 دلار شروع می شود. البته لازم به ذکر است که هزینه اقامت در این هتل نیز متغیر است و باید پیش از ورود، هزینه ها را بررسی کنید.

هتل آرتان اسپارتا (Artan Hotel)

هتل آرتان اسپارتا جزو آن دسته از هتل هایی است که با وجود ارزان بودنش، خدمات بسیار باکیفیتی را به مسافران ارائه می دهد. به همین دلیل، جزو اولین انتخاب های مسافرانی است که به فکر سفر ارزان به این تکۀ جادویی هستند. فاصله این هتل تا فرودگاه تقریبا 33.9 کیلومتر است. از امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، اتاق بازی کودکان، رستوران و صبحانه رایگان اشاره کرد.

ساعت تحویل: 14:00 و هر زمان دیگر

ساعت تخلیه: 12:00

فاصله هتل آرتان اسپارتا با جاذبه های دیدنی اسپارتا: موزه اسپارتا (0.8 کیلومتر)، ایاس پارک (2.6 کیلومتر)، آیازما پارک (4 کیلومتر)، موزه بوردور (20.5 کیلومتر)، ساحل آلتینکوم (34.9 کیلومتر)

هزینه اقامت در این هتل، از 21 دلار شروع می شود. این قیمت نیز متغیر است و برای آگاهی از هزینه دقیق، باید بررسی های لازم را هنگام رزو هتل انجام دهید.

هتل سرکان اسپارتا (Serkan Hotel)

تصویر هتل سرکان اسپارتا

و اما می رسیم به هتل سرکان اسپارتا! این ساختمان در فاصلۀ 34 کیلومتری از فرودگاه اسپارتا جای خوش کرده است. از ویژگی های منحصر این اقامتگاه مقرون به صرفه می توان به پنجرۀ اتاق های آن با نمایی رو به شهر تاریخی اسپارتا اشاره کرد! شب هنگام می توانید از تماشای این پهنۀ بی نظیر از قلب اتاقتان غرق لذت و آرامش شوید. از این رو می توان ادعا کرد یکی از بهترین هتل های اسپارتا در سطحی ارزان است. هتل سرکان امکاناتی چون اینترنت، پارکینگ رایگان، رستوران و کافه دارد.

ساعت تحویل: محدودیت ندارد

ساعت تخلیه: 12:00

فاصله هتل سرکان اسپارتا با دیدنی های اسپارتا: آیازمان پارک (3.6 کیلومتر)، ایاس پارک (3 دقیقه)، موزه اسپارتا (9 دقیقه پیاده)

هزینه اقامت در هتل سرکان اسپارتا از 18 دلار شروع می شود. البته یادتان باشد که این هزینه ها هیچ وقت ثابت نیست. در برخی از ایام سال، گران تر می شود و در برخی دیگر از روزها ارزان تر، و حتی تخفیف ویژه می خورد. از این رو، بهترین زمان برای چک کردن هزینۀ هتل، نزدیکی های زمان سفرتان است.

سخن آخر

تا به اینجا، با برخی از بهترین هتل های اسپارتا آشنا شدید. همان طور که مشاهده کردید، در شهر اسطوخودوس های بنفش و گل های سرخ، تنوع هتل های لوکس، رده متوسط و ارزان، کم نیست. با هر بودجه ای که راهی اسپارتا شوید، می توانید هتل باب سلیقه تان را در این شهر پیدا کنید. بهتر است قبل از سفر به اسپارتا ، هتل مورد نظرتان را کاملاً بشناسید و از امکانات و موقعیتش اطمینان حاصل کنید. وقتی به این خطۀ شگفت انگیز رسیدید و در هتل مورد نظرتان استراحت کردید، در لذت بردن از زیبایی های این شهر تاریخی و سرسبز تعلل نکنید.

سوالات متداول

هزینه اقامت در هتل های اسپارتا چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل های اسپارتا، بسته به میزان امکانات آن ها و زمان سفر، متغیر است.

آیا امکان استفاده از تخفیف برای رزرو هتل در اسپارتا وجود دارد؟

بله، در برخی از روزهای سال می توانید هتل هایی با تخفیف مقبول پیدا کنید.

زمان تحویل و تخلیه هتل های اسپارتا چگونه است؟

زمان تحویل و تخلیۀ اتاق، بستگی به هتل مورد نظرتان دارد.

آیا امکان رزرو آنلاین هتل در ایسپارتا وجود دارد؟

بله، می توانید هتل مورد نظرتان را به صورت آنلاین نیز رزرو کنید.

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.